Wednesday, July 23, 2008

shopping


Inilah saat yg kunantikan... Kelas cancel! Bestnye... Tengahari tu saje tanye Jusco die balik kelas kol berape... Die kate kol 12.15. Sebab die nak g install software. Then okla.. aku cakap kiteorg nak g BP Mall. Xsampai 12.15 pintu rumah dah dibuke.. Jusco bersame anak angkatnye Ilun n Huda dah ade depan rumah. Aku ingat WHI kat tv3 baru je start.. Huhu.. kome ni.. jalan punye pasal rela korbankan install tu.. Kami telah pergi naik kete Ilun. Best naik kete orang.. huhu.. ;p

Kat sane ape lagi, investment pun dimulakan dengan merayap² mencari barang² untuk dibeli... 1stly aku beli rompers untuk Wafi... Menarik gak Oshkosh ngan Old Navy tu.. Rompers die semua dah xmuat. Then masuk pacific beli towel kat Wafi.. Sebab towel die tertinggal kat rumah ayah die. Beli sikat+hair brush utk anakku itu.. Hairbrush+comb yang ade aku dah letak rumah pengasuh die.. Malas nak bawak balik. Cari mittens and booties utk die sebab yang ade kale putih dah hilang separuh.. Tinggal sebelah mitten+bootie je. Huhu... bende kecik² susah nak jage... Then Ilun menghasut aku beli topi chef utk Wafi.. RM3 ajeee... Lastly aku beli heels utk aku. Kale ijau pulak tu... Tatau bile nak pakai... ;) Round neck pink tu untuk Wafi's mummy jugeee. Dah lame aku xbeli baju.. Asik pow my hubby punye baju je.. Pantang nampak lawa sket, abes smue aku ambik.. Hehe... Selepas itu barulah kami pulang ke rumah dengan jayanye... objektif untuk bershopping tercapai... Kami juge telah mengambil Wafi before sampai rumah... Thanx Ilun for da ride!

No comments:

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie