Wednesday, July 23, 2008

Finally...

Last nite, my son don't want to sleep... Die saje je nak main.. Dari balik dr rumah babysitter die sampailaaa pukul 12.30 die xmau tdo.. Aku dah xlarat nak main ngan die dah.. Sampai terlentok² nak layan die... Hmm.. Lastly, I got an idea...

The idea is...:::

I have asked our neighbor Amai to make him sleep. His dad asked me to bring him g jalan memane bawak die.. G minum keee... Aku dah malas nak turun tengah² malam ni.. After 20-30 minutes with Uncle Amai, anakku dah terlentok.. Alhamdulillah. Tapi bukan ngan Amai, tetapi die dok kat Zafir.. huhu.. Zafir cakap bau ketiak same kot ngan ayah die... Huhu... macam²...

Hari ini after class I asked Suraya to follow me to get his cradle... Hukhukhuk.. Akhirnyeee...aku terpakse jue masukkan anakku ke dalam buaian. Perkara yang kuelakkan sehingga die berumur 2 bulan. Sedeynye... So, bile Wafi da start tido buai, maka selama die baby die akan tdo di dalam buai. Die tidak akan tidur jike tiada buai... Hukhukhuk... Aku kene usung buai die ke sana sini.. ;(

Bersempena dengan mencari buai yang sesuai, maka kami sambil menyelam minum air... Dahle round satu BP... dari BP Mall, g Carre4, pastu g Anakku bukit pasir... pastu our final place is summit. Kat Carre4 we find the cradle. Die punye kain buai tu beli kat anakku. G summit pulak mummy+antie susu punye turn shopping... We bought bedroom slipper+lampu tido untuk kami+aku beli new slipper untuk aku pakai.. Comfy for me... Pastu da penat balikla rumah.. pasang buai wafi pulak.. That evening, Atuk (Pah+Ayum) came here to visit their grandson. Rindu laa tuuu+risau dengar cucu xmo tdo semalam. Wafi.. Wafi...

No comments:

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie