Wednesday, July 9, 2008

hadiah dari persatuan (mak+pak) angkat master

Pade hari isnin yang lalu dengan tibe² saje rumah sewe kami (aku,jas,su) menjadi penuh. Ini kerana tibe² je persatuan mak+pak angkat master sms nak datang. so without doing any preparation kami menjemput mereka masuk ke rumah.. hehe... sori.. rumah xde makanan pun... Ini adalah hadiah dari mereka..

dr uncle pheaw

dr uncle syed --> utk mak baby

dr budak2 rumah aku+zaza

dr antie nomiey+nisa'

dr uncle van der jaak (ko jgn pangil anak aku pelik2 eh.. saman kang)

dr persatuan mak angkat hostel (che ah n da gang)

dr budak umah aku+zaza

dr bdk umah aku+zaza

dr antie nurul+diana

dr uncle azad khan... ;)

thanx to all.. moge Allah murahkan rezeki kalian+dpt pointer best2 sem ni + sem dpn.. InsyaAllah.. Nnt nak beranak lagi aku bgtau korang.. huhu..

1 comment:

Anonymous said...

h2..byknya hadiah..padanla die tak update blog..rupanya sibuk jln2 cuti2 malaysia ye..

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie