Sunday, August 9, 2009

finally

Alhamdulillah...
Finally i'm finish my Master in Technical and Vocational Education.
Setelah mengharungi around 1 and half year stayed at Parit Raja.
N da snapshots of da graduation day as below:

big thanx to my family for supporting me during diz 1 1/2 year
+da new one in my family~zuhdi
tidak lupe jugeee my 1st boifren before wafi yang jauh di mate.. diddy...

my boifren a.k.a my bodyguard since last year
~wafi~

thanx to all of my fren who understand my condition n help me to take care of my boifren
big thanx to my best buddy~susu (she can't attend diz big day)
n uncles n anties: antie ball, antie jusco, antie hal, antie che ah, antie zsa2, antie aimi, uncle zaphyr, uncle amai, uncle ajax, uncle syed, uncle piau, uncle azad n others who i don't mention thier names... (jgn kecik ati okeh.. aku malas nak type)
thanx to ols

wafi after convo session

sebenarnye nak edit gamba bagi sekeping2.. tapi internet slow...
diz is da draft...
nanti2 after finish edit gamba yang clear+senang tengok saye update lagi okehh...
enjoice!

5 comments:

down-under-auntie said...

waaaaaahh..tahniah kak nurul!!!
bestnyee dah ade master!
rase mcm kejap jek..dulu time wafi still dlm perut
pastu da ade adek plak..waah
tahniah again!!!

antie_susu said...

huhuhu...sedeynye xdpt attend...xpe la, jauh di mata dekat di hati...tahniah dh grad...pas ni kita cuti puas2...hehe :D

linahilmin said...

congratulations elle! you've made it!

babyelle said...

down under auntie:: tq.. ;) hehe.. kdg² rase mcm kelaka plk.. wat master 1 1/2 thn je.. anak sampai 2.. hehe...

antie susu:: xpela antie.. yg penting kite da abes study...

linahilmin:: tq c's. alhamdulillah.. finally i made it.. hehe

m@Ri@ said...

tahniah dear..bangga dgn hang

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie