Thursday, October 23, 2008

it's screaming time!!!

video
it's especially for daddy n all antiess n uncless. Enjoice diz video!

3 comments:

m@Ri@ said...

asal gamba blur?ni mesti juru foto tak bertauliah ni...(tu pn kalau ko la yg amik pai..)..kalau org lain tu takla kire photographer bertauliah..(aku tak mau kena gam plk dgn org lain..)..ngn ko takpelah..ko kan syg aku....heheh(ayat2 pujuk tu..)..wei pai..aku rindu la kat ko..bile nk jumpa aku lg ni..serius bile tgk gamba wafi tu..aduuuus..rs nk nangis lak..rindu..huhuh..

babyelle said...

hehe..aku main ambik je..xnmpk ape yg display kt camera tu.. bile dh siap record je, tgk2 blur.. malasku nak recapture balik.. dahla susah nak dpt saat² memekik sebegitu..+die kalo tengok kamera biasenye serta merta jadik skema.. susah nk dapat yg aktif dpn kamera..

m@Ri@ said...

die rindu ayah die sbb tu jerit mcm tu..nk srh ayah die tgk...tp aku tau mak die lg rindu kt ayah...hahah..tu tak sabar nk p sane lah tu...

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie