Thursday, February 25, 2010

i'll miss my boyss!!

Starting from next week, on march, 1st i'll start my work at PJB. Because of that, i send my boyss to the babysitter start from today.
Sian umar, xpnah kne anta kat org tetibe kne tinggal kt babysitter. Around 2 hours i left him da nanny called me cakap umar nanges berenti kejap2 then sambung balik. Ai pun pegila tengok umar... fyi rumah babysit die row belakang rumah ai, maka sepantas kilat ai pun sampaila rumah babysitter tu. wah.. umar terus mintak dukung. die ngantuk bangat tapi xmo tido sebab xdpt ngem2.. die fully bf. so susah sketla nak botol tetibe je... umar dah tido then wafi pulak nak ambik port nak ngem2... die dah ngantuk tap xmo tido sebab xdpt ngem2 jugak.. huhu.. tapi die malu nk sebut ngem2 kot sebab kat rumah org,, huhu.. sian my boysss ni....
Haih... tatawula kalo next week die wt perangai..

2 comments:

z@f!r said...

kacak giler Wafito sekarang. haha. best la hang dapat posting kat poli premier. ;p

m@Ri@ said...

ala siannya anak2 sedara ku ini..

zuhdi d.i.y

Lilypie - Personal pictureLilypie

wafi w.i.f.i

Lilypie - Personal pictureLilypie